Markedsføringsdagen 2024 – SPIN

Google Ads, Sosiale medier, årets trender, intern kommunikasjon. Dette er noe av det spennende vi skal få høre om når Verdi Media, Trygve Sørli og Amesto Growth kommer til SPIN 30 April.

Det er en kamp om å nå kundene. Oppdateringer, algoritmer, ny teknologi og ytre faktorer er noe av det som gjør kampen vanskelig for å nå frem til sluttkunden.

Vi inviterer inn en stor variasjon av aktører som skal fortelle oss hvilke muligheter som finnes i deres kanaler, hva trendene er og hvordan du skal nå din målgruppe i 2024!

Arrangementet er gratis.

 

Hvem du kommer til å høre fra:

Verdi Media

Google Ads, sosiale medier og trender. Hva er det som funker i 2024?

Trygve Sørli

Bruk av film i rekruttering. Hvordan skille seg ut når du skal finne de riktig folka?

Amesto Growth

Hvordan skape vekst gjennom digital synlighet?
Hvis du ikke blir funnet, da blir konkurrentene det.
I presentasjonen ser vi hvordan søkeord kan bli til suksess,
og hvordan godt innhold med god strategi gir et konkurransefortrinn.

Leonberg

Er markedssjefen en truet art?
Jeg har i min karriere som markedsdirektør/markedssjef fått lov til å lage emosjonell reklame for Ford Motor Norge, Coop Norge, Ark Bokhandel og Synsam Norge, med formål om langsiktig merkevarebygging. Hvor ble det egentlig av den emosjonelle reklamen?