
- Dette arrangement har allerede funnet sted.
Se på meg nå! Markedsføringsdagen 2023
januar 12 @ 8:00 am - 1:00 pm
Gratis
Se på meg nå!
E- post og SMS-markedsføring, online video og søk. Dette er hva ekspertene mener vi kommer til å bli mest påvirket av i 2023.
Det er en kamp om å nå kundene. Oppdateringer, algoritmer, ny teknologi og ytre faktorer er noe av det som gjør kampen vanskelig for å nå frem til sluttkunden.
Sosiale medier utgjør rundt 16 prosent av mediekaken og er viktige plattformer da hele 8 av 10 nordmenn bruker en sosial mediekanal daglig.
Men hvilke andre muligheter finnes det?
Er det forskjell på markedsføring når vi tenker B2B og B2C?
Er du klar for å sette din markedsføringsstrategi for 2023? Vet du om alle mulighetene som finnes der ute?
Vi inviterer inn en stor variasjon av aktører som skal fortelle oss hvilke muligheter som finnes i deres kanaler, hva trendene er og hvordan du skal nå din målgruppe i 2023!
Etter hvert innlegg vil dere få mulighet til å benytte dere av et grupperom hvor dere kan snakke nærmere med bedriften, bli kjent med deres tjenester og stille spørsmål.
Arrangementet er gratis, men det faktureres for noshow.
Det serveres varmlunsj i kantinen kl 11.00. Ønsker du lunsj er det viktig at du krysser av for dette i påmeldingskjema.
Varmlunsjen koster 85 kr og betales under arrangementet.
Våre speakers er:
kl 08.00 | kl 08.15 | SPIN – velkommen |
kl 08.15 | kl 08.45 | Google ADS
Presentasjon: VerdiMedia_GoogleAds |
kl 09.00 | kl 09.30 | Annonser på tvers av kanaler
Presentasjon: 12012023 Schibsted |
kl 09.45 | kl.10.15 | Lokalavis SA.noPresentasjon: Presentasjon SA og Amedia Marked |
kl.10.30 | kl 11.00 | Viktigheten av film! Trygve Sørli |
kl 11.30 | kl 12.00 | Linkdin
Presentasjon: LinkedIn – SPIN |
kl 12.00 | kl 12.30 | Pitch Perfect
Presentasjon: SPIN Pitch Perfect |
kl 12.30 | kl 13.00 | Workshop Pitch |